[S2E4] Jeg Visste Det Var Noe Rart Med Henne
Season 2, Episode 4 titled Jeg visste det var noe rart med henne (English: I knew there was something strange about her) is the fifteenth episode of Skam over-all. It is the 2016 Easter Special.
[S2E4] Jeg visste det var noe rart med henne
Noora Amalie Sætre (spilt av Josefine Frida Pettersen) er hovedperson i andre sesong. Handlingen finner sted våren 2016. Sesongen handler om hennes liv gjennom vårsemesteret på Hartvig Nissens VGS og særlig om hennes forhold til tredjeklassegutten William. Fjerde episode, Jeg visste det var noe rart med henne, er en påskespesial som stort sett ikke har noe med resten av handlingen i sesongen å gjøre.
Clone Wars Sesong 2 Episode 4 "Senate Spy"Anakin Skywalker og hans hemmelige kone Padme Amidala planlegger en kveld med kun romantikk, men gleden stikker fort av når Anakin får melding av Jedirådet om at han må komme øyeblikkelig. Anakin blir bedt om og spørre Padme om hun kan spionere på Senator Rush Clovis, en mann som kanskje svikter jediene og setter seg godt til rette hos seperatistene. Og neste dag han spørr henne nekter hun i starten etter at jediridder Yoda allerede hadde spurt. Hun stilner etterhvert og godtar senere oppdraget. Når de ankommer planeten Clovis er på ber Padme om at Anakin og R2-D2 venter ute og for hennes signal. Padme har et hyggelig møte med Clovis og en annen ukjent senator med navn Lott Dod. Dod putter noe rart i drinken hennes som etterhvert svakker henne. Clovis blir etterhvert rasende over det han hadde gjort. Før dette kom Anakin inn etter at hun syntes hun var lenge inne, han fikk samtidlig tak i minnebrikken til en plantegning over en ny droidefabrikk som seperatistene har planlagt. Senere når han oppdager at Padme har besvimt, beskylder han i starten Clovis, men som etterpå sier at det var Dod. Under hele oppholdet har Anakin egentlig hvert litt sjalu på Clovis som han ofte finner i armene på Padme, men Padmes øyekontakt forteller at det er ingenting. Uheldigvis fikk Dod igjen tilbake minnepennen, i starten blir Clovis litt sint på Padme for og ha løyet, men oppdager for at det var for hennes beste, hun våkner før dette. Clovis får motvillig tilbake minnepennen og gir den til Padme, Dod blir sint på Clovis som har dolket han i ryggen, men med Padmes ord om at han takler det, så takler han det. Mens Anakin kanskje finne rut at han må takle sjalusien sin litt bedre. 041b061a72